09 јун Razvoj kompetencija za upravljanje projektima u državnoj upravi
U prostorijama Uprave carina u Beogradu počela obuka iz Upravljanja projektima, namenjena zaposlenima iz Ministarstva finansija, Uprave carina i Uprave za trezor. Projekat je finansiran od strane Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH, a u implementaciji učestvuju eksperti IPMA Srbija. Prvi program obuke, koji će se izvoditi tokom juna, jula i avgusta meseca, namenjen je upoznavanju polaznika sa PM2, metodologijom preporučenom od strane Evropske komisije za upravljanje projektima u javnoj upravi, a koju u našoj zemlji promoviše IPMA Srbija. Polaznici obuke će imati priliku da, kroz predavanja, radionice, individualni i mentorski rad, sistematizuju i unaprede svoja znanja iz upravljanja projektima, steknu znanja i veštine u primeni metoda, tehnika i alata PM2, te razviju individualne, timske i organizacione kapacitete za upravljanje složenim projektima. Pored ove obuke, početkom jula meseca, u cilju održivosti inicijative, biće organizovan i program Trening trenera za istu grupu polaznika, dok će krajem avgusta biti realizovana obuka na temu softverskih alata za upravljanje projektima. Ovaj projekat predstavlja značajan iskorak u razvoju upravljanja projektima u državnoj upravi u Republike Srbije.